Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | AGORA |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 352 s. |
Wymiar: | 135x210 mm |
EAN: | 9788326844980 |
ISBN: | 978-83-2684-498-0 |
Data: | 2024-04-05 |
Opis książki:
Myślisz, że influencer to idol, którzy gra sobie w gry i wygaduje niegroźne bzdury w sieci? I że zaraz wszystko minie: dzieciom fascynacja internetowymi idolami, a idolom fascynacja wrzucaniem filmików na Tik Toka i You Tube a? Mylisz się. Świat influencerów, który aferami żyje, a inby i dramy natleniają jego krwiobieg, wdziera się w nasze życie. Bo kto sponsoruje młodocianych guru, którzy dorabiają się niewyobrażalnych fortun przed trzydziestką? My i nasze dzieci. Kto obserwuje ich głupie, chamskie, obraźliwe, a czasem autodestrukcyjne akcje? My i nasze dzieci. Przemoc, manipulacje i amatorska pornografia zapewniają im stały dopływ forsy i adrenaliny. Kto się od niej uzależnia? Zgadnij. Ale darmowe ciuchy, luksusowe podróże, wyszukane żarcie, ekstrawaganckie fury, a nawet widowiskowe walki w oktagonie to w gruncie rzeczy tylko niewinna otoczka. Jakub Wątor burzy tę kolorową fasadę i pokazuje, że kryje się za nią piekło. To od jego artykułu zaczęła się afera, która wstrząsnęła światem influencerów i w końcu uświadomiła nawet politykom, że wśród idoli dzieciaków są przemocowcy, nałogowcy, szowiniści, przestępcy, prawdopodobnie nawet pedofile. Czy głośna afera Pandora Gate zmiecie influenzę z sieci? Gdzieżby! Branża influ zdominuje rynek rozrywkowy - to nieuchronne. Samozwańczy twórcy wypierają gwiazdy tradycyjnych mediów, kina, muzyki i sportu. Już dziś często wpływają na społeczeństwo z większą mocą niż eksperci, politycy czy naukowcy. Faktów nie zmienimy, ale dzięki książce Wątora mamy okazję coś z tego zrozumieć i dowiedzieć się, jak chronić siebie i nasze dzieci.
Książka "Influenza. Mroczny świat influencerów" - Jakub Wątor - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo AGORA. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2024 r. Cena 32.69 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.