Inbound marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
Brian Halligan, Dharmesh Shah
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324631865 |
ISBN: | 978-83-246-3186-5 |
Data: | 2012-11-21 |
Opis książki:
Książka jest wznowionym wydaniem Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu "
Wciągnij klienta w swe sieci- Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
- Obowiązkowo stwórz stronę internetową
- Załóż konta w serwisach społecznościowych
- Zacznij pisać firmowy blog
- Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
- Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
- Promuj tych, którzy promują Ciebie
- Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
Guy Kawasaki Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!
Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.
Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z You Tube, czerpią informacje za pomocą Google "a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?
Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy Hub Spot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
- poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google "u;
- stworzyć blog w celu promowania firmy;
- budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
- analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.
Książka "Inbound marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu" - Brian Halligan, Dharmesh Shah - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2014 r.