pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Imperatyw zysku? O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach

Autor książki:

Ewa Migaczewska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Libron
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 266 s.
Wymiar: 230x160 mm
EAN: 9788364275241
ISBN: 978-83-6427-524-1
Data: 2013-12-19
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Opiniowana książka jest tekstem w moim przekonaniu ważnym i aktualnym. Podejmuje problem funkcjonowania mediów masowych [?], ich oddziaływania na ludzi oraz zdolności kreowania (symbolicznego i rzeczywistego) świata. Ze względu na charakter problematyki i sposób analizy jest to publikacja będąca ważnym głosem w debacie o współczesnych polskich mediach i polskich dziennikarzach. [?] Nieczęsto się zdarza tak umiejętne wykorzystanie literatury przedmiotu do opisu i wyjaśnienia analizowanych zjawisk. [?] Sądzę, że książka ta może stanowić znakomitą pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków społecznych, głównie socjologii i dziennikarstwa.

Z recenzji prof. Mariana Niezgody Przedstawiona praca to rozprawa bardzo wartościowa i bardzo potrzebna dla dalszego rozwoju współczesnej wiedzy o komunikowaniu, wiedzy o mediach, a także socjologii mediów. Podobnych prac książkowych jest niewiele w rodzimej literaturze przedmiotowej. Autorka zgromadziła ogromny materiał empiryczny oraz bibliograficzny.

Z recenzji prof. Ignacego S. Fiuta

Książka "Imperatyw zysku? O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach" - Ewa Migaczewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 266 stron i została wydana w 2013 r.