Tytuł książki:
Imperatyw zysku? O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach
Autor książki:
Ewa Migaczewska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Libron |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 266 s. |
Wymiar: | 230x160 mm |
EAN: | 9788364275241 |
ISBN: | 978-83-6427-524-1 |
Data: | 2013-12-19 |
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Opiniowana książka jest tekstem w moim przekonaniu ważnym i aktualnym. Podejmuje problem funkcjonowania mediów masowych [?], ich oddziaływania na ludzi oraz zdolności kreowania (symbolicznego i rzeczywistego) świata. Ze względu na charakter problematyki i sposób analizy jest to publikacja będąca ważnym głosem w debacie o współczesnych polskich mediach i polskich dziennikarzach. [?] Nieczęsto się zdarza tak umiejętne wykorzystanie literatury przedmiotu do opisu i wyjaśnienia analizowanych zjawisk. [?] Sądzę, że książka ta może stanowić znakomitą pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków społecznych, głównie socjologii i dziennikarstwa.Z recenzji prof. Mariana Niezgody Przedstawiona praca to rozprawa bardzo wartościowa i bardzo potrzebna dla dalszego rozwoju współczesnej wiedzy o komunikowaniu, wiedzy o mediach, a także socjologii mediów. Podobnych prac książkowych jest niewiele w rodzimej literaturze przedmiotowej. Autorka zgromadziła ogromny materiał empiryczny oraz bibliograficzny.
Z recenzji prof. Ignacego S. Fiuta
Książka "Imperatyw zysku? O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach" - Ewa Migaczewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 266 stron i została wydana w 2013 r.