pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy

Autor książki:

Richard Shotton

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2025
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 141x215 mm
EAN: 9788382314687
ISBN: 978-83-8231-468-7
Data:2025-01-08
Cena wydawcy: 54.90 zł zapowiedź

Opis książki:

Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16 kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać klientów, utrzymywać ich lojalność i zwiększać sprzedaż. Badania psychologiczne dowodzą, że nawet drobne zmiany w sposobie pozycjonowania, promocji czy marketingu produktów mogą diametralnie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. I tak, dotyczy to także twoich zachowań! Przeczytaj tę książkę i dowiedz się: Jak wykorzystywać regułę peak end, siłę precyzji, mądrość dowcipu? Jak efekt Ikea wpływa na sprzedaż popularnych ciast? Jaką zagrywkę stosuje Netflix, że planujesz oglądać tylko jeden odcinek serialu, a 7 odcinków później orientujesz się, że pora iść spać? Richard Shotton, autor uznanego The Choice Factory, opiera się na badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i własnych badaniach terenowych, aby stworzyć fascynujący i bardzo praktyczny przewodnik, który koncentruje się na punkcie, w którym marketing spotyka się z umysłem klienta. Dlaczego klienci podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe? Co sprawia, że niektóre produkty sprzedają się świetnie, a inne leżą na półkach? Iluzja wyboru Richarda Shottona to podróż przez meandry ludzkiej psychiki, która pomaga zrozumieć mechanizmy podejmowania decyzji. To, co urzekło mnie w tej książce, to połączenie wiedzy naukowej z praktycznymi przykładami. Shotton pokazuje, jak przełożyć wiedzę o błędach poznawczych na konkretne działania marketingowe i sprzedażowe. - Anna Prończuk-Omiotek, Co-Founder Sales YY.com i Web Amigos.pl Ten skondensowany, praktyczny przewodnik, zawiera esencję psychologii i ekonomii behawioralnej gotową do zastosowania w marketingu, sprzedaży czy komunikacji. 16 efektu psychologicznego o udowodnionym i sprawdzonym działaniu. Opisane na tyle prosto, aby nie tylko je poznać, ale i zrozumieć, jak z nimi działać. Chcesz wzmocnić swój przekaz, zwiększyć sprzedaż, wpłynąć na decyzje swoich klientów czy odbiorców? Świetny wybór! Czytaj, wdrażaj, stosuj! - Krzysztof Buda, rozwojowy bibliotekarz, pasjonat i promotor czytelnictwa, autor oraz animator inicjatyw czytelniczych #Readfulness #Bookfulness #Czytelnia Rozwojowa Dzięki tej książce będziesz lepiej wykonywać swoją pracę.

Książka "Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy" - Richard Shotton - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2025 r.