pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Ilustrowane prawo reklamy

Autor książki:

Katarzyna Grzybczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 516 s.
EAN: 9788382236750
ISBN: 978-83-8223-675-0
Data: 2020-10-02
52.10 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Opis książki:

W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- ustawa - Prawo własności przemysłowej.

W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.

Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.

W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.

Książka "Ilustrowane prawo reklamy" - Katarzyna Grzybczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 516 stron i została wydana w 2020 r. Cena 52.10 zł. Zapraszamy na zakupy!