Ideologie w słowach i obrazach
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 295 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788322930083 |
ISBN: | 978-83-2293-008-3 |
Data: | 2009-05-29 |
Opis książki:
Oblicza Komunikacji to seria wydawnicza przygotowywana w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego przez językoznawców badających komunikację spo łeczną. Najważniejszym celem serii jest wypracowanie międzydyscyplinarnych narzędzi pozwalających opisywać wszelkie przejawy i aspekty dyskursu, dlatego kolejne monografi e są zwieńczeniem spotkań i dyskusji specjalistów reprezentujących różne dyscypliny naukowe i ośrodki akademickie. Tematyka serii mieści się w ramach szeroko rozumianej komunikacji społecznej, a w polu widzenia autorów znajdują się takie kwestie, jak metodologie badań nad komunikowaniem, ideologizacja języka i innych kodów semiotycznych, media tyzacja kultury i rzeczywistości społecznej, perswazyjne i manipulacyjne aspekty języka, tekstu i dyskursu.
Książka "Ideologie w słowach i obrazach" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 295 stron i została wydana w 2008 r.