Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 174 s. |
EAN: | 9788322931974 |
ISBN: | 978-83-2293-197-4 |
Data: | 2011-06-01 |
Opis książki:
Nowa książka Jerzego Jastrzębskiego porusza kilka newralgicznych, społecznie istotnych i paląco aktualnych zagadnień. Są to między innymi kwestie przeobrażeń systemu edukacyjnego, miejsca oraz roli nauki i szkolnictwa akademickiego w nowoczesnym, demokratyczno-zmediatyzowanym społeczeństwie, wpływu mediów na społeczne postawy i aspiracje edukacyjne, roli polityki (i polityków) w kreowaniu masowych wyobrażeń o tzw. społeczeństwie wiedzy, skutków przemian modelu edukacyjnego dla kodeksu etycznego nauki, aktywności instytucji szkoły i systemu medialnego w tworzeniu współczesnych postaw i oczekiwań poznawczych.
Wątkiem wspólnym, motywem wiążącym wszystkich umieszczonych w Ideologii i komunikacji rozdziałów jest niezależność przyjętej perspektywy, a zatem oryginalność badawczego spojrzenia, bezwzględnie krytyczny dystans do obiegowych, fundowanych przez instytucje edukacyjne (szkołę przede wszystkim), utrwalonych przez media stereotypów poznawczych.
Z recenzji prof. Andrzeja Zawady
Książka "Ideologia i komunikacja" - Jerzy Jastrzębski - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 174 stron i została wydana w 2011 r. Cena 17.42 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.