Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 294 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375568509 |
ISBN: | 978-83-7556-850-9 |
Data: | 2016-06-15 |
Opis książki:
Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej.
Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.
Książka "Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie" - Wacław Smid - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 294 stron i została wydana w 2016 r. Cena 27.57 zł. Zapraszamy na zakupy!