pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany

Autor książki:

Ted Cascio, Leonard L. Martin

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Editio
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 158x235 mm
EAN: 9788324639625
ISBN: 978-83-2463-962-5
Data: 2012-06-12
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pacjenci Kogo oni obchodzą To chorzy ludzie! Widać Bóg ich nie lubi!

Zasady to wskazówki dla głupców, którzy nie potrafią się zdecydować. Co ukrywa Gregory House Jakimi ścieżkami podąża jego pokrętny umysł Czy jest sposób, żeby zdiagnozować tego skandalizującego diagnostę House uwielbia psychologiczne gierki, analizuje swoich współpracowników i pacjentów, bezceremonialnie włazi buciorami w ich prywatne życie. Jednak kto pod kim dołki kopie... Masz ochotę na trochę krwi i bebechów Zapraszamy na jedyną w swoim rodzaju wiwisekcję doktora House "a!

Wszyscy potrzebujemy sekretów. O ile nas nie zabijają, dają bezpieczeństwo i wygodę. Odkryj tajemnice, których House nikomu nie chce wyjawić, poznaj jego ukryte motywy, dowiedz się, co zdradza, że doktor kłamie - oraz po co to robi. Przekonaj się, czy gdzieś we wnętrzu tego gruboskórnego typa czai się jednak człowiek.

Ted Cascio jest autorem bloga Hollywood Ph. D., Wykłada psychologię na Uniwersytecie Deusto w baskijskim regionie północnej Hiszpanii.

Leonard L. Martin jest profesorem psychologii społecznej na Uniwersytecie Georgii.

Książka "House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany" - Ted Cascio, Leonard L. Martin (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Editio. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2011 r.