Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 300 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788320823295 |
ISBN: | 978-83-2082-329-5 |
Data: | 2019-04-12 |
Opis książki:
Motywem napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu.
Książka składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej. Rozdział 3 prezentuje składniki głównej, cząstkowej usługi hotelowej, tj. usługi zakwaterowania. Kolejny rozdział 4 przedstawia m.in. istotę gastronomii i jej rolę w hotelarstwie, zakres usług gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju. W rozdziale 5 scharakteryzowano główne usługi dodatkowe w hotelach. Rozdział 6 przedstawia specyfikę zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim. Rozdział 7 ukazuje funkcje głównych służb hotelu. Końcowy rozdział 8 prezentuje procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie. Praca jest wynikiem wieloletnich zainteresowań naukowych Autora.
Książka jest adresowana głównie do studentów studiów ekonomicznych i wychowania fizycznego, studiujących na kierunku "turystyka i rekreacja". Pomyślana jest jako opracowanie służące prowadzeniu wykładu z przedmiotu "podstawy hotelarstwa". Może być także przydatna osobom i menedżerom zarządzającym firmami hotelarskimi.
Książka "Hotelarstwo. Usługi. Zarządzanie. Procesy koncentracji" - Józef Sala - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2019 r. Cena 57.31 zł. Zapraszamy na zakupy!