podręcznik:
Hotelarstwo cz. 6. Marketing usług hotelarskich
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Format AB |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788389184634 |
ISBN: | 978-83-8918-463-4 |
Data: | 2016-06-15 |
28.66
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
×
Opis podręcznika:
Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz U z 17.02.2012 r. poz. 184) oraz ze stanem prawnym obowiązującym w kwietniu 2015 roku.
Podręcznik został dopuszczony do użytku szkolnego.
Podręcznik „Hotelarstwo cz. 6. Marketing usług hotelarskich” - oprawa miękka - Wydawca: Format AB. Cena 28.66 zł. Zapraszamy na zakupy!