pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Hotelarstwo cz. 6. Marketing usług hotelarskich

Dane szczegółowe:
Wydawca: Format AB
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788389184634
ISBN: 978-83-8918-463-4
Data: 2016-06-15
28.66 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis podręcznika:

Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz U z 17.02.2012 r. poz. 184) oraz ze stanem prawnym obowiązującym w kwietniu 2015 roku.

Podręcznik został dopuszczony do użytku szkolnego.

Podręcznik „Hotelarstwo cz. 6. Marketing usług hotelarskich” - oprawa miękka - Wydawca: Format AB. Cena 28.66 zł. Zapraszamy na zakupy!