Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 166 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788322725368 |
ISBN: | 83-227-2536-1 |
Data: | 2006-07-13 |
Cena wydawcy: 26.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
[Z rec. prof. P. Francuza] Jacek Dąbała podjął odważną próbę spojrzenia na współczesną komunikację medialną z takich punktów widzenia, które w ostrzejszym świetle pozwalają zobaczyć krawędzie nowej linii horyzontu. Humanistyczna formacja intelektualna autora, połączona z wieloletnią telewizyjną praktyką dziennikarską, a także niewątpliwie walory pisarskie są gwarancją interesującej i wartościowej lektury.
Książka "Horyzonty komunikacji medialnej" - Jacek Dąbała - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.