pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Homo irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Humanitas
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 155 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788364788000
ISBN: 978-83-64788-00-0
Data: 2015-02-13
Cena wydawcy: 19.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"W wywiadzie udzielonym w latach pięćdziesiątych Albert Einstein stwierdził, że w XX wieku wybuchły trzy potężne bomby: demograficzna, atomowa i telekomunikacyjna."

Ze wstępu

Książka "Homo irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu" - Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Humanitas. Książka posiada 155 stron i została wydana w 2014 r.