Tytuł książki:
Homo irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu
Autor książki:
Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Humanitas |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 155 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788364788000 |
ISBN: | 978-83-64788-00-0 |
Data: | 2015-02-13 |
Cena wydawcy: 19.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
"W wywiadzie udzielonym w latach pięćdziesiątych Albert Einstein stwierdził, że w XX wieku wybuchły trzy potężne bomby: demograficzna, atomowa i telekomunikacyjna."
Ze wstępu
Książka "Homo irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu" - Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Humanitas. Książka posiada 155 stron i została wydana w 2014 r.