Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Taschen |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 336 s. |
Wymiar: | 250x285 mm |
EAN: | 9788389192646 |
ISBN: | 978-83-89192-64-6 |
Data: | 2009-10-02 |
Opis książki:
To jest jabłko. To nawet najwyższa postać jabłka, cała jego esencja i całe jego zastosowanie. To jabłko reklamowe, w pewnym sensie, które z całą siłą wzbudza ideę pożądania - to normalne, taka jest rola jabłka, od dawien dawna. Jednak poza tym jabłko to, w przeciwieństwie do rajskiego jabłka, które było naturalne, ma zrobiony makijaż, aby móc dobrze wykonywać swoją pracę. Jest to jabłko podążające za modą - jeszcze bardziej pociąga w swojej minisukience z cukru. Jest to jabłko popularne: jabłko miłości, które uwielbiają wesołe miasteczka i refreny piosenek. Jest to jabłko, które wierzy w postęp: kawałek łodyżki, z której zwisa, sprawia, że jest przyjemniejsze i bardziej wyrafinowane niż jego brat leżący na ziemi, który właśnie ze swojego drzewa spadł. Jabłko, reklama, postęp - to mniej więcej ta sama historia, która niestrudzenie trwa i nie chce się skończyć. Nigdy go nie dosięgniemy, ale, tymczasem, ono sprawia, że świat się kręci.
Książka "Historia reklamy" - Stephane Pincas - oprawa twarda - Wydawnictwo Taschen. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2009 r.