pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Historia idei komunikacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 352 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788323228882
ISBN: 978-83-2322-888-2
Data: 2016-02-29
pozycja niedostępna

Opis książki:

Zbiór trzynastu artykułów poświęconych tytułowemu zagadnieniu historii idei komunikacji, a podejmujących je na wiele różnych sposobów: od omówienia podstaw metodologicznych historii komunikacji po przykłady bardziej szczegółowych badań w jej zakresie. W tomie znalazły się teksty autorstwa najwybitniejszych światowych znawców zagadnienia, w tym Roberta Darntona, Johna D. Petersa, Petera Burke a, Davida R. Olsona i Filippa de Vivo. Historia komunikacji jako dyscyplina naukowa zaczęła kształtować się w latach 80. i 90. ubiegłego stulecia, jest to więc stosunkowo młody i wciąż rozwijający się obszar badawczy. W Polsce pozostaje zagadnieniem stosunkowo mało znanym, słabo skoordynowanym instytucjonalnie, wymagającym pogłębionych studiów. Celem publikacji jest próba spopularyzowania w naszym kraju podejmowanej w niej problematyki i zainicjowanie bardziej zintegrowanych badań w ramach historii komunikacji.

Książka "Historia idei komunikacji" - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2015 r.