Tytuł książki:
Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
Autor książki:
Weronika Madryas
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 221 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788380194885 |
ISBN: | 978-83-8019-488-5 |
Data: | 2016-09-21 |
33.52
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relations instytucji publicznych ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządowych.
Książka "Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji" - Weronika Madryas - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 221 stron i została wydana w 2016 r. Cena 33.52 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.