HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe. Pojedynek z ofertami
Jakub Woźniak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 136 s. |
Wymiar: | 122x194 mm |
EAN: | 9788324621347 |
ISBN: | 978-83-246-2134-7 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Pojedynek z ofertami:- Trzy style wiarygodnej komunikacji marketingowej
- Najchętniej czytane tematy
- Efektywne komunikaty reklamowe -- neutralne i mające olbrzymią moc przekonywania
- Wpływ metafor i technik autoperswazji
- Budowanie zdań i akapitów, przykuwających uwagę Twoich czytelników
Hiperswazja -- od greckiego hypér (nad) i łacińskiego persuasio (namawiać, przekonywać). Hiperswazja wykracza poza lingwistyczne sztuczki i ślepe rzucanie sugestiami. Skupia się na Twojej postawie, autentyczności i emocjach.
Marketerze, copywriterze, handlowcu! Szykuj się do walki. Podnieś rękawicę rzuconą przez rynek i wygraj zadowolenie swojego klienta. Zacznij toczyć bitwy i wygrywać wojny. Sięgaj po sztylety nowych rozwiązań. Zrywaj zawleczki z najpoczytniejszych tematów. Wytaczaj działa skutecznych tekstów. Odbezpieczaj właściwe podejście do odbiorcy. Formuj perswazyjne szyki.
Dobry twórca tekstów reklamowych trzyma zawsze rękę na... spuście.
Słowa, choć same budowane zaledwie z trzydziestu dwóch liter, tworzą nieomal nieskończoną liczbę kombinacji. A ponieważ również litery możesz zestawiać niemal tak, jak chcesz -- otrzymujesz potężną broń. Jest to kod dostępu do ludzkich głów. Cel, pal!
Książka "HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe. Pojedynek z ofertami" - Jakub Woźniak - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2009 r.