pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe. Pojedynek z ofertami

Autor książki:

Jakub Woźniak

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 136 s.
Wymiar: 122x194 mm
EAN: 9788324621347
ISBN: 978-83-246-2134-7
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 24.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pojedynek z ofertami:
  • Trzy style wiarygodnej komunikacji marketingowej
  • Najchętniej czytane tematy
  • Efektywne komunikaty reklamowe -- neutralne i mające olbrzymią moc przekonywania
  • Wpływ metafor i technik autoperswazji
  • Budowanie zdań i akapitów, przykuwających uwagę Twoich czytelników

Hiperswazja -- od greckiego hypér (nad) i łacińskiego persuasio (namawiać, przekonywać). Hiperswazja wykracza poza lingwistyczne sztuczki i ślepe rzucanie sugestiami. Skupia się na Twojej postawie, autentyczności i emocjach.

Marketerze, copywriterze, handlowcu! Szykuj się do walki. Podnieś rękawicę rzuconą przez rynek i wygraj zadowolenie swojego klienta. Zacznij toczyć bitwy i wygrywać wojny. Sięgaj po sztylety nowych rozwiązań. Zrywaj zawleczki z najpoczytniejszych tematów. Wytaczaj działa skutecznych tekstów. Odbezpieczaj właściwe podejście do odbiorcy. Formuj perswazyjne szyki.

Dobry twórca tekstów reklamowych trzyma zawsze rękę na... spuście.

Słowa, choć same budowane zaledwie z trzydziestu dwóch liter, tworzą nieomal nieskończoną liczbę kombinacji. A ponieważ również litery możesz zestawiać niemal tak, jak chcesz -- otrzymujesz potężną broń. Jest to kod dostępu do ludzkich głów. Cel, pal!

Książka "HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe. Pojedynek z ofertami" - Jakub Woźniak - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2009 r.