Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 360 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788326402180 |
ISBN: | 978-83-2640-218-0 |
Data: | 2010-03-08 |
Opis książki:
Hiperskok Toma Hayesa ukazuje świat "pandemicznej ekonomii" - nowej gospodarki uwolnionej od przeszkód w rozwoju, funkcjonującej ponad granicami państw oraz ponad podziałami religijnymi, klasowymi i majątkowymi. Zdaniem autora rozwój nowych technologii doprowadzi wkrótce do wielkiego cywilizacyjnego hiperskoku.
Hiperskok inspiruje do zadawania pytań, rewiduje stare założenia i pomaga przemyśleć nowe modele biznesowe. Dzięki temu pozwala przygotować się do skutecznego działania w środowisku zmuszającym producentów i konsumentów do nieustannej i wszechobecnej rywalizacji.
Hiperskok nie jest jednak kolejną książką o przyszłości. Tom Hayes dowodzi, że właśnie wkraczamy w erę wiecznego teraz, i zachęca, aby dołączyć do globalnej gospodarki. Jako prawdziwy guru z Doliny Krzemowej przewiduje, że w grze pozostaną tylko firmy przygotowane na nową dynamikę rynku. Do największych wyzwań zalicza następujące kwestie:
- konsekwencje zbiorowych zachowań na rynku globalnym,
- przyczyny rozpowszechnienia się społeczności internetowych czy wieloosobowych gier online,
- sposoby reagowania na wydarzenia dziejące się w czasie rzeczywistym,
- niebezpieczeństwa związane z "utajeniem reakcji" i powody, dla których nadmiar informacji może przyczynić się do upadku firmy.
Tom Hayes wzywa do zerwania z bezpieczną rutyną i przestarzałym zestawem rozwiązań biznesowych. Zachęca, aby wykorzystać hiperskok do szybkiego rozwoju firmy.
Książka "Hiperskok" - Tom Hayes - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2010 r.