Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324615568 |
ISBN: | 978-83-2461-556-8 |
Data: | 2009-09-04 |
Opis książki:
Przywództwo to działanie, nie stanowisko.Donald H. Mc Gannon
Nie jest łatwo być na szczycie. Zarządzający przechodzą ciągłe sprawdziany -- od najbardziej przyziemnych po najcięższe, zagrażające całej organizacji. Bycie przywódcą to prawdziwe wyzwanie, a umiejętności, które powinien posiadać prawdziwy lider, nie da się zdobyć nawet na najlepszych uniwersytetach. Trudno także zaufać jedynie swojej intuicji. Gra toczy się o zbyt wysoką stawkę - o przyszłość całego przedsiębiorstwa, zespołu, istotnych projektów.
Aby pokonywać przeszkody przy poważnym kryzysie, prosperować w środowisku biznesowym charakteryzującym się szybkimi zmianami i nie stracić orientacji w gąszczu reguł zachowania organizacyjnego, trzeba zdać się na zdobyte wcześniej doświadczenie. Praktyka jest tu wprost nieoceniona. Co jednak ma zrobić początkujący przywódca lub nawet doświadczony menedżer, który znalazł się w zupełnie obcej sobie sytuacji? Skąd czerpać inspirację? Gdzie szukać wskazówek? Ten zbiór przenikliwych artykułów pomoże Ci zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami i stać się silniejszym, mądrzejszym i bardziej wiarygodnym liderem.
Autorytety w świecie zarządzania zdradzą Ci, jak:
- wykorzystać odwagę i zarządzać ryzykiem;
- umiejętnie gospodarować czasem i przyjmowanymi priorytetami;
- korzystać z feedbacku;
- odnajdywać się w nowym otoczeniu rynkowym;
- tworzyć operacyjne, osobiste i strategiczne sieci kontaktów.
Niniejsza seria dostarcza współczesnym menedżerom cennych informacji -- koniecznych, by stać się konkurencyjnym w szybko zmieniającym się świecie biznesu. Harvard Business Review jest niezbędną pozycją czytelniczą dla osób zarządzających i ambitnych pracowników w organizacjach na całym świecie. Zbiór artykułów prezentuje przełomowe idee oraz stanowiska czołowych myślicieli, poczynając od najwybitniejszych teoretyków, których praca pozwoliła na zdefiniowanie całej dziedziny, a kończąc na młodych talentach, które zmieniają nasz sposób myślenia o sprzedaży, marketingu, komunikacji i zarządzaniu.
Książka "Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2008 r.