pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2005
Oprawa: twarda
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788373619098
ISBN: 83-7361-909-7
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszych

Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.

  • Umiejętność radzenia sobie z różnicami między pracownikami
  • Rozwiązywanie problemów za pomocą dyskusji i burzy mózgów
  • Godzenie skłóconych zespołów
  • Budowanie relacji biznesowych
  • Sztuka negocjowania z klientami
  • Polubowne rozstrzyganie sporów
  • Rozwiązywanie sporów przed sądem

Książka "Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2005 r.