Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788373619098 |
ISBN: | 83-7361-909-7 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszychEfektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.
- Umiejętność radzenia sobie z różnicami między pracownikami
- Rozwiązywanie problemów za pomocą dyskusji i burzy mózgów
- Godzenie skłóconych zespołów
- Budowanie relacji biznesowych
- Sztuka negocjowania z klientami
- Polubowne rozstrzyganie sporów
- Rozwiązywanie sporów przed sądem
Książka "Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2005 r.