Harvard Business Review. Efektywna komunikacja
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 218 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788373619036 |
ISBN: | 83-7361-903-8 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona. Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się znacznie większym szacunkiem wśród personelu. Umiejętność komunikacji jest również niezbędna podczas prowadzenia zebrań i rozmów z kontrahentami.
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak ważna dla menedżera jest umiejętność słuchania ludzi oraz nauczysz się organizować i prowadzić zebrania, których uczestnicy nie będą się nudzić. Nauczysz się rozmawiać z personelem i rozwiązywać konflikty w zespołach zarządzających.
- Doskonalenie umiejętności słuchania innych
- Określanie celu zebrania
- Organizowanie zebrań
- Prowadzenie spotkań
- Zyskiwanie zaufania współpracowników i podwładnych
- Sposoby zmiany zachowań pracowników szeregowych
- Burze mózgów" -- konstruktywne konflikty
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.
Książka "Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 218 stron i została wydana w 2005 r.