Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Rebis |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 150x225 mm |
EAN: | 9788383382166 |
ISBN: | 978-83-8338-216-6 |
Data: | 2024-09-23 |
Opis książki:
Pomysły roku w dziedzinie zarządzania. Klasyczne koncepcje, ponadczasowe wskazówki, najlepsi teoretycy i praktycy biznesu - wszystko w jednym miejscu Przeanalizowaliśmy pomysły, spostrzeżenia, koncepcje i najlepsze praktyki biznesowe przedstawione w minionym roku w Harvard Business Review, aby wybrać te najbardziej nowatorskie i wpływowe. Książka ta, zawierająca przemyślenia cenionych ekspertów, od Satyi Nadelli z Microsoftu po Lyndę Gratton z London Business School, oraz przykłady firm od Nestlé do Tik Toka, dostarcza najważniejszą i najbardziej aktualną wiedzę w dziedzinie zarządzania prosto do twoich rąk. Zainspiruje cię, by:
przedefiniować role menedżerów w twojej organizacji,
włączyć cele ESG (środowisko, społeczną odpowiedzialność i ład korporacyjny) do głównego modelu biznesowego firmy,
czerpać korzyści z różnic pokoleniowych i zachęcać pracowników w różnym wieku do uczenia się od siebie nawzajem,
ustalić, jakie umiejętności miękkie są niezbędne wyższej kadrze kierowniczej, i je budować,
mobilizować wszystkich do rozwijania umiejętności potrzebnych przy transformacji cyfrowej.
Książka "Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać" - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2024 r. Cena 48.20 zł. Zapraszamy na zakupy!