pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać

Dane szczegółowe:
Wydawca: Rebis
Rok wyd.: 2024
Oprawa: twarda
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 150x225 mm
EAN: 9788383382166
ISBN: 978-83-8338-216-6
Data:2024-08-23
Cena wydawcy: 69.99 zł zapowiedź

Opis książki:

Pomysły roku w dziedzinie zarządzania. Klasyczne koncepcje, ponadczasowe wskazówki, najlepsi teoretycy i praktycy biznesu - wszystko w jednym miejscu Przeanalizowaliśmy pomysły, spostrzeżenia, koncepcje i najlepsze praktyki biznesowe przedstawione w minionym roku w Harvard Business Review, aby wybrać te najbardziej nowatorskie i wpływowe. Książka ta, zawierająca przemyślenia cenionych ekspertów, od Satyi Nadelli z Microsoftu po Lyndę Gratton z London Business School, oraz przykłady firm od Nestlé do Tik Toka, dostarcza najważniejszą i najbardziej aktualną wiedzę w dziedzinie zarządzania prosto do twoich rąk. Zainspiruje cię, by:

przedefiniować role menedżerów w twojej organizacji,

włączyć cele ESG (środowisko, społeczną odpowiedzialność i ład korporacyjny) do głównego modelu biznesowego firmy,

czerpać korzyści z różnic pokoleniowych i zachęcać pracowników w różnym wieku do uczenia się od siebie nawzajem,

ustalić, jakie umiejętności miękkie są niezbędne wyższej kadrze kierowniczej, i je budować,

mobilizować wszystkich do rozwijania umiejętności potrzebnych przy transformacji cyfrowej.

Książka "Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać" - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2024 r.