Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788373617834 |
ISBN: | 83-7361-783-3 |
Data: | 2009-04-03 |
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autorzy książki prowadzą nas wgłąb świata twardej konkurencji - świata, w którym gracze poświęcają całą swoją energię zwyciężaniu i angażują wszystkie swoje siły we wzmacnianie swoich pozycji konkurencyjnych, napędzając cykl sprzężenia zwrotnego, który wynosi ich daleko poza zasięg konkurentów.
Książka "Hardball, czyli twarda gra rynkowa" - George Stalk, Rob Lachenauer - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2005 r.