Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia
Agnieszka Bera
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Rozpisani |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 226 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788394587505 |
ISBN: | 978-83-9458-750-5 |
Data: | 2016-11-29 |
Opis książki:
Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość.
W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.
Książka "Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia" - Agnieszka Bera - oprawa miękka - Wydawnictwo Rozpisani. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2016 r.