pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 268 s.
Wymiar: 165x230 mm
EAN: 9788301182359
ISBN: 978-83-0118-235-9
Data: 2015-11-06
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.

Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.

Książka "Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta" - Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2015 r.