Tytuł książki:
Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta
Autor książki:
Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 268 s. |
Wymiar: | 165x230 mm |
EAN: | 9788301182359 |
ISBN: | 978-83-0118-235-9 |
Data: | 2015-11-06 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.
Książka "Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta" - Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2015 r.