Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Dolnośląskie |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 392 s. |
Wymiar: | 133x203 mm |
EAN: | 9788373846425 |
ISBN: | 978-83-7384-642-5 |
Data: | 2006-01-23 |
Opis książki:
Google to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek na świecie, a nazwa tej firmy trafiła już do słowników i oprócz rzeczownikowego ma znaczenie czasownikowe, opisuje bowiem czynność wykonywaną co dzień przez miliony ludzi na całym świecie.
Książka o Google skierowana jest do szerokiej publiczności i stanowi lekturę obowiązkową dla wszystkich zainteresowanych rozwojem Internetu. Siła jej polega na drobiazgowości, a także ukazaniu ludzkiej strony tego niezwykłego przedsięwzięcia, którego sukces jest ściśle związany z osobowościami założycieli: Siergieja Brina i Larry ego Page a. Dziś tych dwóch młodych ludzi z wizją należy do grona najbogatszych ludzi świata. Zbudowana jak opowieść biograficzna, w przystępny sposób przedstawia, jak tych dwóch absolwentów uniwersytetu krok po kroku rozwijało swój pomysł i stworzyło największe przedsięwzięcie biznesowe ostatniej dekady. Tłumaczy także, na czym polega słynna zasada "Nie czyń zła", która przyświeca ich działaniom. Książka opatrzona jest suplementem, w którym czytelnik znajdzie m.in. rady, jak lepiej posługiwać się wyszukiwarką.
Książka "Google story. Opowieść o firmie, która zmieniła świat" - David A. Vise - oprawa miękka - Wydawnictwo Dolnośląskie. Książka posiada 392 stron i została wydana w 2007 r.