pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Google+ dla biznesu

Autor książki:

Chris Brogan

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 158x235 mm
EAN: 9788324649679
ISBN: 978-83-246-4967-9
Data: 2012-07-06
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Google+ naprawdę może w tym pomóc!

Google+ to sieć społecznościowa, do której każdego dnia dołączają dziesiątki tysięcy nowych odbiorców. W ciągu pierwszych kilku tygodni istnienia pojawiło się w niej 20 milionów użytkowników, co oznacza, że sieć ta bardzo szybko dogoni inne sieci społecznościowe, a co więcej, ma także szansę zagrozić hegemonowi wśród portali społecznościowych - Facebookowi! Potencjał Google+ dostrzegły również firmy: lawinowo rośnie liczba profili firmowych w ramach Google+. Nie przegap tej szansy i zacznij swoje działania biznesowe w Google+ już dziś!

Dzięki tej książce poznasz wyjątkowe możliwości biznesowe Google+, których nie oferują inne sieci społecznościowe. Uznany profesjonalny mówca i doradca biznesowy, specjalista ds. mediów społecznościowych - Chris Brogan - pokazuje tu, jak uzyskać świetne rezultaty szybko i nie stracić przy tym czasu ani pieniędzy. Nauczysz się wykorzystywać Google+ w zakresie obsługi klienta, promocji, uzyskiwania rekomendacji czy bieżącej współpracy. Dodatkowo poznasz możliwości Kręgów oraz Spotkań. Dowiesz się też, jak zbudować profil przyciągający uwagę oraz jak zaopatrzyć go w interesujące treści, zarówno tekstowe, jak i multimedialne. Książka ta jest idealną pozycją dla osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy w sieci oraz za wzrost sprzedaży.

Załóż swój profil w Google +, a następnie:

  • dodaj atrakcyjne treści
  • opublikuj materiały wideo i audio
  • zdobądź nowych klientów
  • zbuduj swój wizerunek
  • zwiększ sprzedaż i rozpoznawalność Twojej marki!
Nie zostawaj w tyle - dołącz do Google+!

Książka "Google+ dla biznesu" - Chris Brogan - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2012 r.