Google AdWords w praktyce. Skuteczna reklama w Internecie
Przemysław Modrzewski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 380 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788301156022 |
ISBN: | 978-83-01-15602-2 |
Data: | 2009-05-26 |
Opis książki:
Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego Książka przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach, jak i tych, które pragną uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę dotyczącą programu Ad Words i dostępnych narzędzi Google. Jest przydatna osobom, które same zarządzają kampaniami Ad Words, oraz marketerom, którzy zlecają i nadzorują prowadzenie kampanii. Zainteresuje także przedsiębiorców prowadzących własną działalność, poszukujących skutecznego i optymalnego kosztowo sposobu na reklamowanie swojej firmy.
Książka "Google AdWords w praktyce. Skuteczna reklama w Internecie" - Przemysław Modrzewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 380 stron i została wydana w 2008 r.