pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Google AdWords w praktyce. Skuteczna reklama w Internecie

Autor książki:

Przemysław Modrzewski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 380 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788301156022
ISBN: 978-83-01-15602-2
Data: 2009-05-26
Cena wydawcy: 42.75 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego Książka przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach, jak i tych, które pragną uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę dotyczącą programu Ad Words i dostępnych narzędzi Google. Jest przydatna osobom, które same zarządzają kampaniami Ad Words, oraz marketerom, którzy zlecają i nadzorują prowadzenie kampanii. Zainteresuje także przedsiębiorców prowadzących własną działalność, poszukujących skutecznego i optymalnego kosztowo sposobu na reklamowanie swojej firmy.

Książka "Google AdWords w praktyce. Skuteczna reklama w Internecie" - Przemysław Modrzewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 380 stron i została wydana w 2008 r.