Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie
Anastasia Holdren
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 140x208 mm |
EAN: | 9788324647736 |
ISBN: | 978-83-246-4773-6 |
Data: | 2012-05-04 |
Opis książki:
To rozwiązanie po prostu się sprawdza!Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google Ad Words i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystkich internautów. Zastanawiasz się, czy użytkownicy w ogóle klikają reklamy? Oczywiście! Jedyny warunek - Twój anons nie może drażnić użytkownika. Krótkie reklamy tekstowe, pojawiające się w wyszukiwarce lub w sieci wyszukiwania, są mało inwazyjną, a do tego skuteczną i elastyczną formą promocji! Możesz zorganizować sobie minikampanię za 100 zł lub potężną akcję za nieco większą kwotę.
Jeżeli potrzebujesz wsparcia pozwalającego błyskawicznie przejść proces konfiguracji konta i uruchomić kampanię reklamową w systemie Google Ad Words, znajdziesz je w tej książce. Dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe i je optymalizować oraz jak skonstruować reklamę czy ustawić parametry jej wyświetlania, aby dotarła do Twoich potencjalnych klientów. Zrozumiesz, jak za pomocą elastycznych opcji ustalania stawek i mechanizmów śledzenia dostępnych na platformie Ad Words i w narzędziach typu Google Analytics kontrolować koszty, mierzyć skuteczność reklam i obliczać zwrot z inwestycji na reklamę już po kilku godzinach od uruchomienia kampanii. Autorka tej publikacji, Anastasia Holdren, jako jedna z niewielu na świecie posiada certyfikat Authorized Ad Words Seminar Leader, dlatego możesz być pewien, że wiedza, którą przekazuje w tej książce, przybliży Cię do sukcesu!
Zacznij przygodę z Google Ad Words już dziś.- Załóż konto
- Zasil je środkami finansowymi
- Skonfiguruj kampanię
- Przygotuj intrygującą reklamę
- Zdobądź nowych klientów
Anastasia Holdren jest prezesem firmy SEM Training, świadczącej usługi z zakresu szkoleń i konsultingu dla reklamodawców korzystających z platformy Google Ad Words. Jest posiadaczką certyfikatu Authorized Ad Words Seminar Leader. We współpracy z firmą Google prowadziła w 2006 roku pilotażową edycję programu szkoleń Seminars for Success. Od tego czasu pomogła tysiącom reklamodawców z całego świata. Ma piętnaście lat doświadczenia w zarządzaniu projektami z obszaru technologii internetowych i programami marketingu w internecie. Pracowała z wieloma klientami, takimi jak Osram Sylvania, Harvard Business School Executive Education, e Marketer.com, Nashville Post.com, Cannondale, Air Jamaica, the National Federation of Independent Business i Travel Centers of America.
Książka "Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie" - Anastasia Holdren - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2012 r.