pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Godzina dziennie z mobile marketingiem

Autor książki:

Rachel Pasqua, Noah Elkin

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 440 s.
Wymiar: 170x230 mm
EAN: 9788324676996
ISBN: 978-83-246-7699-6
Data: 2013-11-14
26.60 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów... Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości? Jak wykorzystać potencjał reklamy mobilnej? Odpowiedź na to i wiele innych pytań znajdziesz w tej książce.

W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować strategię mobilną, kiedy korzystać z krótkich wiadomości tekstowych, a kiedy sięgnąć po bardziej wyrafinowane narzędzia. Przekonasz się również, że można skutecznie rozszerzyć obszar działania dzięki przygotowaniu mobilnej wersji witryny lub reklam. W kolejnych rozdziałach odkryjesz, jaki potencjał drzemie w układzie społecznościowo-mobilnym oraz co to jest m-handel. Książka ta jest doskonałym źródłem informacji na temat mobilnego marketingu, a przygotowano ją w taki sposób, że całą zawartą w niej wiedzę możesz opanować, jeśli poświęcisz na to tylko godzinę dziennie. Naprawdę warto spróbować!

Przekonaj się:

  • jak wykorzystać platformę mobilną do prowadzenia kampanii reklamowych
  • jak wybrać właściwą formę reklamy w zależności od potrzeb
  • jaki potencjał kryje m-handel
  • że wystarczy jedna godzina dziennie, aby zdobyć nowych klientów
Zdobądź nowych klientów - zajmie Ci to tylko godzinę dziennie!

Książka "Godzina dziennie z mobile marketingiem" - Rachel Pasqua, Noah Elkin - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 440 stron i została wydana w 2013 r. Cena 26.60 zł. Zapraszamy na zakupy!