Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 134x210 mm |
EAN: | 9788361732006 |
ISBN: | 978-83-6173-200-6 |
Data: | 2009-04-07 |
Opis książki:
Sieci to my, a my to sieci
Cywilizacja krok po kroku staje się siecią. Sieci coraz mocniej wdzierają się w nasze życie. Determinują nasz sposób pracy, styl życia i to, jak korzystamy z produktów i usług. Jak jeszcze sieci zmienią nasze życie w najbliższej przyszłości?
W tej książce Didier Lombard, pomnikowa postać świata telekomunikacji, dyrektor zarządzający France Telecom-Orange, po raz pierwszy ujawnia swoją wizję konsekwencji cywilizacyjnych rozwoju sieci. Odkrywa kulisy współczesnych technologii telekomunikacyjnych. Wyjaśnia:
- jak myśli społeczeństwo Internetu i pokolenie "Y",
- jak sieci kreują nowe modele biznesowe,
- jak telegraf ewoluował w Internet i telefonię komórkową,
- jak telefony komórkowe stały się poręczne i tanie,
- jak zmieniła nas rewolucja Google,
- model darmowości usług online.
"Rozpoczęło się drugie życie sieci. To szansa na przeskok cywilizacyjny nie mniej doniosły niż ten z początków pierwszego życia sieci. Jest to też wyjątkowa szansa na ożywienie rozwiniętych gospodarek w momencie, gdy głęboki kryzys wydaje się nieunikniony".
fragment książki
O AUTORZE
Didier Lombard jest dyrektorem zarządzającym i przewodniczącym rady nadzorczej France Telecom-Orange. Ogromnie przyczynił się do utworzenia standardu GSM, międzynarodowej telefonii komórkowej. Odegrał ważną rolę w projektowaniu i wystrzeleniu pierwszych francuskich satelitów telekomunikacyjnych. Był dyrektorem departamentu strategii przemysłu we francuskim ministerstwie gospodarki, a potem ambasadorem ds.. Inwestycji międzynarodowych.
Książka "Globalna wioska cyfrowa" - Didier Lombard - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2009 r.