Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 432 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788360807897 |
ISBN: | 978-83-6080-789-7 |
Data: | 2006-02-01 |
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Globalizacja usług jest relatywnie nowym zjawiskiem. W ostatnich dwóch dekadach zainwestowano potężne środki w nowoczesne technologie komunikacyjno-informacyjne. Odległość i czas przestały być barierami dla nowoczesnych usług biznesowych profesjonalnych telekomunikacyjnych i finansowych. Pojawiła się sytuacja w której dostawca pracy opartej na wiedzy może prowadzić działalność praktycznie w każdym miejscu na świecie. Partnerem wydania jest Deloitte.
Książka "Globalizacja usług" - Adam Szymaniak (red.) - oprawa twarda - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 432 stron i została wydana w 2008 r.