Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 220 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788376118857 |
ISBN: | 978-83-7611-885-7 |
Data: | 2012-08-09 |
Opis książki:
Książka Piotra Sieradzkiego stanowi bardzo dobrą prezentację jednej ze współczesnych teorii socjologicznych średniego zasięgu, która znajduje zastosowanie w badaniu, opisywaniu i wyjaśnianiu społeczeństwa niemieckiego i polskiego, a także w badaniach marketingowych. Praca ta ma nie tylko dużą wartość naukową, ale i poznawczą gdyż do tej pory na polskim tynku wydawniczym nie ukazały się prace naukowe przedstawiające dokonania Gerharda Schulze. Aktualność książki Piotra Sieradzkiego potwierdzają kierunki przemian współczesnego społeczeństwa polskiego, które wymagają poszukiwania nowych narzędzi badawczych, pomocnych przy ich opisie i wyjaśnianiu. Praca ta może stanowić interesującą lekturę dla badaczy szeroko rozumianego życia społecznego, obejmującego jego wymiar społeczny, gospodarczy i kulturowy.
Z recenzji wydawniczej ks. dr. hab. Stanisława Fela, prof. KULKsiążka "Gerharda Schulze teoria społeczeństwa doznań" - Piotr Sieradzki - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2011 r. Cena 31.28 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.