pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Gamestorming

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326413285
ISBN: 978-83-2641-328-5
Data: 2011-07-14
pozycja niedostępna

Opis książki:

Odwieczny problem: potrzeba innowacyjności. Nareszcie mamy rozwiązanie: Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów. Ta błyskotliwa, dowcipna i praktyczna książka mobilizuje do myślenia i pobudza kreatywność. A to wszystko za pomocą rzeczy, które już teraz znajdują w twojej szafce w biurze!. Daniel H. Pink, autor Drive i A Whole New Mind Gamestorming odmieni sposób, w jaki zbierasz pomysły i jednoczysz zespół. Przejście od burzy mózgów do praktycznych ćwiczeń przyniesie efekty, o jakich nawet nie śniłeś. Nancy Duarte, dyrektor zarządzająca Duarte Design, autorka Slide:ology i Resonate Wspaniałe rzeczy nie dzieją się w próżni. Stworzenie przestrzeni do kreatywnego myślenia i innowacyjności może okazać się ogromnym wyzwaniem. Jak tego dokonać w swojej firmie Odpowiedź może cię zaskoczyć: poprzez gry biznesowe. Autorzy książki prezentują narzędzia i techniki stosowane przez innowacyjnych profesjonalistów, których podwładni potrafią współpracować i dokonywać wielkich rzeczy. Gamestorming to unikatowy zestaw ponad 80 gier, które pomagają przełamywać bariery oraz zachęcają do angażowania się i kreatywnego myślenia, a jednocześnie pomagają organizować pracę w firmie. Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak: * zażegnać konflikt i zwiększyć zaangażowanie pracowników dzięki grom zorientowanym na zespół, * poprawić współpracę i komunikację dzięki technikom myślenia wizualizacyjnego, * pogłębić wzajemne zrozumienie przez wcielanie się w role klienta i użytkownika, * skracać spotkania i sprawiać, że staną się bardziej produktywne, * zidentyfikować źródło problemu i odkryć drogi prowadzące do jego rozwiązania. Dave Gray jest założycielem XPLANE, firmy specjalizującej się w myśleniu wizualizacyjnym. Prowadzi warsztaty na temat kreatywności, innowacyjności i przekształceń biznesowych dla trenerów, klientów korporacyjnych i innych osób. Sunni Brown jest właścicielką Bright Spot, firmy specjalizującej się w technikach myślenia wizualizacyjnego, którego celem jest osiągnięcie sukcesu w zespole i w organizacji. James Macanufo, konsultant w XPLANE, pomaga klientom rządowym i z branży technologicznej w rozwijaniu wizji, strategii i planów dotyczących komunikacji.

Książka "Gamestorming" - Dave Gray, Sunni Brown, James Macanufo - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2011 r.