Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 334 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788360807033 |
ISBN: | 978-83-6080-703-3 |
Data: | 2008-11-18 |
Opis książki:
Zbiór artykułów prezentujących wybrane, charakterystyczne dla współczesności przedmioty w świetle historii, estetyki i praktyk społecznych.
Autorzy starają się udowodnić, że rzeczy, przedmioty czy towary, nie tylko sytuują jednostkę w społeczeństwie, ale stanowią istotny element jej wizerunku, jako rekwizyty roli społecznej.
Książka ukazała się w serii "Popkultura i media" "Lansując dziesięć lat temu karty kredytowe, angielskie banki obiecywały, że "They will take the waiting out of wanting". Karty obietnicę tę spełniły i nadal ją rzetelnie spełniają. Jeżeli w kieszeni masz kartę kredytową (a jeszcze lepiej portfel kartami wypchany) - nie musisz już zwlekać z zaspokojeniem zachcianki aż zarobisz i odłożysz na nią wystarczającą sumę pieniędzy. Posiadacz karty kredytowej może powtórzyć za Juliuszem Cezarem: przyszedłem, zobaczyłem, zdobyłem..."
Książka "Gadżety popkultury. Społeczne życie przedmiotów" - Wiesław Godzic (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 334 stron i została wydana w 2007 r.