Funkcjonowanie psychospołeczne przyszłych pedagogów resocjalizacyjnych. Diagnoza weryfikacyjna programu zajęć fakultatywnych
Ewa Grudziewska, Agnieszka Lewicka-Zelent
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 172 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788379309429 |
ISBN: | 978-83-7930-942-9 |
Data: | 2015-10-06 |
Opis książki:
Zaprezentowana w publikacji autorska propozycja zajęć fakultatywnych dla studentów pedagogiki resocjalizacyjnej dotyczy przede wszystkim rozwijania ich empatii, postawy egzystencjalnej "być", przejawiającej się otwartością na drugiego człowieka i odpowiedzialnością za niego, umiejętności radzenia sobie ze złością swoją i innych w różnych sytuacjach społecznych oraz uwrażliwiania ich na obowiązujące normy moralne i ich przestrzeganie.
Publikacja skierowana jest do psychologów i pedagogów na co dzień pracujących z osobami niedostosowanymi społecznie, studentów oraz do kadry naukowo-dydaktycznej, która każdego dnia kształci przyszłych pedagogów. Zaproponowany program ma na celu wzbogacenie tych istniejących już na poziomie kształcenia akademickiego o treści umożliwiające przyszłym pracownikom jeszcze sprawniejsze realizowanie planów zawodowych.
Książka "Funkcjonowanie psychospołeczne przyszłych pedagogów resocjalizacyjnych. Diagnoza weryfikacyjna programu zajęć fakultatywnych" - Ewa Grudziewska, Agnieszka Lewicka-Zelent - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2015 r.