Funkcjonowanie agencji prasowych
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 164 s. |
Wymiar: | 205x145 mm |
EAN: | 9788363241124 |
ISBN: | 978-83-6324-112-4 |
Data: | 2022-07-15 |
Opis książki:
W naszym opracowaniu poszczególni autorzy opisują różne zjawiska związane z funkcjonowaniem agencji prasowych. Większość tekstów dotyczy Polskiej Agencji Prasowej, która jest najstarszym i najlepiej działającym krajowym podmiotem dostarczającym informacji do większości polskich mediów. Autorzy badają więc polityczne i prawne uwarunkowania dotyczące funkcjonowania PAP, sposób organizacji samej działalności tego przedsiębiorstwa, funkcjonowanie różnorodnych serwisów informacyjnych, które są następnie dostarczane do mediów, i szczegółowe kwestie związane z rozpowszechnianiem wizerunków w ramach serwisów informacyjnych PAP. Oprócz tego opracowanie dostarcza ogólnych informacji na temat agencji prasowych, jak na przykład ich funkcjonowania w systemie teleinformatycznym. Szczegółowo została również zbadana istotna w ostatnim czasie kwestia prawnej ochrony informacji jako takiej, która właśnie jest towarem sprzedawanym przez agencje.
Książka "Funkcjonowanie agencji prasowych" - praca zbiorowa - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2021 r. Cena 32.38 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.