Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 254 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788325530990 |
ISBN: | 978-83-2553-099-0 |
Data: | 2011-10-07 |
Opis książki:
Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji, realizacji i ewaluacji projektów. Dwa pierwsze rozdziały mają charakter wprowadzający w problematykę foresightu oraz możliwości wykorzystania go w turystyce. Rozdział trzeci koncentruje się na problematyce współpracy sieciowej między podmiotami rynku turystycznego, zaś czwarty na kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury myślenia o przyszłości, warunkującej realizację foresightu. Rozdział piąty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsiębiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny i zostały poświęcone badaniu małopolskich firm turystycznych zakresu, form i intensywności ich współpracy sieciowej oraz gotowości do udziału w projekcie foresightu turystycznego w regionie.
Książka "Foresight w turystyce" - Krzysztof Borodako - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2011 r.