pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Foresight w turystyce

Autor książki:

Krzysztof Borodako

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 254 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788325530990
ISBN: 978-83-2553-099-0
Data: 2011-10-07
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji, realizacji i ewaluacji projektów. Dwa pierwsze rozdziały mają charakter wprowadzający w problematykę foresightu oraz możliwości wykorzystania go w turystyce. Rozdział trzeci koncentruje się na problematyce współpracy sieciowej między podmiotami rynku turystycznego, zaś czwarty na kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury myślenia o przyszłości, warunkującej realizację foresightu. Rozdział piąty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsiębiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny i zostały poświęcone badaniu małopolskich firm turystycznych zakresu, form i intensywności ich współpracy sieciowej oraz gotowości do udziału w projekcie foresightu turystycznego w regionie.

Książka "Foresight w turystyce" - Krzysztof Borodako - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2011 r.