Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 156 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788373610446 |
ISBN: | 83-7361-044-8 |
Data: | 2009-09-07 |
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane" została napisana z myślą o tych osobach, które tworząc we Flashu animacje, najczęściej korzystają z języka skryptowego, jakim jest Action Script. Zawarty w niej materiał został dobrany tak, aby po jej przeczytaniu każdy mógł stworzyć dowolnie złożony pod względem programistycznym projekt animacji. Książka ta jest przeznaczona dla osób, które nie tylko znają dobrze Flasha MX, ale także potrafią korzystać z języka skryptowego, jakim jest Action Script.Ćwiczenia obejmują szeroki zakres zastosowania Action Scriptu. Dzięki nim, będziesz w stanie tworzyć zaawansowane gry we Flashu (także trójwymiarowe), a także wykorzystasz możliwości w zakresie transmisji strumieniowych i aplikacji interaktywnych typu czat. Jednym słowem -- staniesz się prawdziwym ekspertem Flasha.
Omówiono:
- Animację modelu 3D na podstawie danych zapisanych w pliku XML
- Tworzenie i animowanie postaci w grach
- Tworzenie plansz i edytorów plansz
- Wykrywanie kolizji w grach
- Tworzenie inteligentnych przeciwników
- Wykorzystywanie w grach praw fizyki
- Użycie Flash Communication Server MX do tworzenia transmisji wideo i aplikacji typu chat
Książka "Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane" - Daniel Bargieł - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 156 stron i została wydana w 2003 r.