Tytuł książki:
Flash 5. Gry i kreskówki f/x
Autor książki:
Bill Turner, James Robertson, Richard Bazley
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 312 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788371975196 |
ISBN: | 83-7197-519-8 |
Data: | 2009-09-07 |
Cena wydawcy: 70.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka Flash 5. Gry i kreskówki f/x" odkryje przed Tobą nowy wymiar Flasha, świat kreskówek i gier. Znajdziesz w niej wszystko: omówienie programowania i projektowania postaci, animacji ludzkich ruchów, synchronizacji ust i eksportowania filmów do Internetu i na wideo. W rozdziałach poświeconych grom dowiesz się jak opracować projekt gry, jej strategię i programowanie. Jeden z rozdziałów o grze przygodowej zawiera wszystkie skomplikowanie techniki programowania włącznie ze złożonym wykrywaniem kolizji i tworzeniem aksonometrycznej trójwymiarowego środowiska.Zastosuj najnowsze techniki Flasha 5 do tworzenia tej gry przygodowej!
Z tej książki dowiesz się jak:
- Tworzyć zabawne skrypty, scenopisy, postaci, tła i dźwięki w piątej wersji Flasha.
- Projektować animację postaci i ludzkie ruchy przy pomocy unikatowego systemu manekinów.
- Opracować synchronizację ust i wyrazów twarzy.
- Przygotować kreskówki do publikacji w Sieci i na wideo.
- Opanować technikę rotoskopii.
- Tworzyć realistyczne tło.
- Efektywnie stosować programy ładujące.
- Programować gry.
- Tworzyć quizy z zastosowaniem sztucznej inteligencji.
- Programować złożone przygodowe gry w trójwymiarowym aksonometrycznym środowisku.
Książka "Flash 5. Gry i kreskówki f/x" - Bill Turner, James Robertson, Richard Bazley - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2001 r.