pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Autor książki:

Paweł Frankowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 158x235 mm
EAN: 9788324625178
ISBN: 978-83-246-2517-8
Data: 2010-02-08
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

    • Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań

    • Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania

    • Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!

Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.

W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i... do dzieła!

    • Cele przyświecające projektom internetowym

    • Różne rodzaje stron internetowych

    • Budowanie strategii i jej założenia

    • Grupy docelowe i sposoby ich określania

    • Współpraca z agencją interaktywną

    • Web 2.0 i 3.0

    • Wybór technologii dostosowanej do potrzeb

    • Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe

    • Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej

    • Logotyp i slogan a znaki towarowe

    • Ochrona konkurencji i prawo autorskie

    • Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem

    • Polityka prywatności i ochrona danych osobowych

    • Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu

Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!

Książka "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" - Paweł Frankowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2010 r.