Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788326412219 |
ISBN: | 978-83-2641-221-9 |
Data: | 2011-04-06 |
Opis książki:
Web 2.0 - interaktywne i mobilne oblicze internetu - zmienia świat, stwarzając nowe zjawiska społeczne, wywołując demokratyczne rewolucje, budując i niszcząc fortuny. Czy Twoja firma jest przygotowana, aby w pełni korzystać z Web 2.0? Czy jest otwarta na nowe trendy zarządzania, oparte na współpracy, innowacyjności i elastyczności? W jaki sposób wykorzystać media społeczne, narzędzia intranetowe, wiki, blogi do rozwoju komunikacji firmy i budowania trwałej przewagi konkurencyjnej? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce.
Autor niniejszej książki pracuje na prestiżowej uczelni technicznej Massachusetts Institute of Technology (MIT), gdzie zajmuje się badaniem wpływu technologii informacyjnych na świat biznesu. W 2008 r. znalazł się na 38. miejscu na liście 100 najbardziej wpływowych osób w sektorze IT, publikowanej przez wydawnictwo Ziff-Davis, oraz wśród 50 najbardziej wpływowych osób w branży IT, wybranych przez magazyn Baseline".
Książka "Firma 2.0" - Andrew McAfee - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2011 r.