Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Branta |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 134 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788389073327 |
ISBN: | 83-8907-332-3 |
Data: | 2008-11-19 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych. Natomiast prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powoduje osiąganie przez przedsiębiorstwo zysków, zwiększanie zasobów i umacnianie jego pozycji na rynku.
Książka "Finansowanie strategii marketingowych" - Wojciech Grzegorczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Branta. Książka posiada 134 stron i została wydana w 2003 r.