pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Finansowanie strategii marketingowych

Autor książki:

Wojciech Grzegorczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Branta
Rok wyd.: 2003
Oprawa: miękka
Ilość stron: 134 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788389073327
ISBN: 83-8907-332-3
Data: 2008-11-19
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych. Natomiast prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powoduje osiąganie przez przedsiębiorstwo zysków, zwiększanie zasobów i umacnianie jego pozycji na rynku.

Książka "Finansowanie strategii marketingowych" - Wojciech Grzegorczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Branta. Książka posiada 134 stron i została wydana w 2003 r.