Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375562422 |
ISBN: | 978-83-7556-242-2 |
Data: | 2010-04-06 |
Opis książki:
Książka ukazuje przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III).
Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści. (...)
Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowić zarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych.
Z recenzji dr hab. Igi Rudawskiej prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
Książka "Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia" - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2010 r.