Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Petrus |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788377200254 |
ISBN: | 978-83-7720-025-4 |
Data: | 2011-11-04 |
Opis książki:
Reklama otacza dzisiejszego człowieka na każdym kroku i z każdej strony. Z tego powodu celem niniejszej książki jest pokazanie, w jaki sposób reklama oddziałuje na człowieka. Ukazanie jak wpływa na jednostkę poprzez wszystkie zmysły, jak wykorzystuje mechanizmy retoryczno-perswazyjno-psychologiczne sprawiając, że człowiek stara się coraz więcej mieć niż być. Nie jest celem tej publikacji przedstawienie reklamy w negatywnym świetle, czy jej krytyka. Reklama jest, bowiem tylko propozycją, jest jak biblijny wąż, który tylko zachęca, a to od nas- odbiorców zależy czy wybierzemy tą drogę. Stanowi naturalny wytwór dzisiejszego społeczeństwa masowego i przynależy do obecnych czasów, w których konsumpcja odzwierciedla/jest cel dążeń człowieka. Warta jest więc zanalizowania, po to chociażby by zrozumieć jej wpływ na dzisiejszą kulturę i współczesną istotę ludzką.
Książka "Filozofia reklamy" - Magdalena Napierała - oprawa miękka - Wydawnictwo Petrus. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2011 r.