pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Filozofia reklamy

Autor książki:

Magdalena Napierała

Dane szczegółowe:
Wydawca: Petrus
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788377200254
ISBN: 978-83-7720-025-4
Data: 2011-11-04
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Reklama otacza dzisiejszego człowieka na każdym kroku i z każdej strony. Z tego powodu celem niniejszej książki jest pokazanie, w jaki sposób reklama oddziałuje na człowieka. Ukazanie jak wpływa na jednostkę poprzez wszystkie zmysły, jak wykorzystuje mechanizmy retoryczno-perswazyjno-psychologiczne sprawiając, że człowiek stara się coraz więcej mieć niż być. Nie jest celem tej publikacji przedstawienie reklamy w negatywnym świetle, czy jej krytyka. Reklama jest, bowiem tylko propozycją, jest jak biblijny wąż, który tylko zachęca, a to od nas- odbiorców zależy czy wybierzemy tą drogę. Stanowi naturalny wytwór dzisiejszego społeczeństwa masowego i przynależy do obecnych czasów, w których konsumpcja odzwierciedla/jest cel dążeń człowieka. Warta jest więc zanalizowania, po to chociażby by zrozumieć jej wpływ na dzisiejszą kulturę i współczesną istotę ludzką.

Książka "Filozofia reklamy" - Magdalena Napierała - oprawa miękka - Wydawnictwo Petrus. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2011 r.