Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 168 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788373083868 |
ISBN: | 83-7308-386-3 |
Data: | 2007-06-28 |
Opis książki:
Kiedy w kwietniu 2001 roku program "Big Brother” pojawił się w telewizji, w czasopismach rozpisywano się na temat tego, jakie skutki może mieć jego emisja. Opinie pejoratywne stanowiły zdecydowaną większość. Gdy "narodowa debata” ucichła program "Wielki Brat” doczekał się licznego rodzeństwa. Przedmiotem analizy w prezentowanej publikacji są programy typu reality show oraz talk show. Celem pracy jest próba zrozumienia rosnącej woli obnażania się przed masową publicznością; tego, skąd rodzi się w ludziach gotowość do odsłaniania najciemniejszych zakamarków własnej alkowy. Publikacja zawiera zarówno zagadnienia teoretyczne oscylujące wokół telewizji i programów reality show, jak i analizę dyskursu transkryptowanych programów, takich jak: "Bar”, "Rozmowy w toku”, "Big Brother” i inne. Szczególną wagę Autorka przywiązała do aranżacji całego show, jak i próby zrozumienia motywów skłaniających do uczestniczenia w spektaklach na oczach telewidzów.
Książka "Fenomen ekshibicjonizmu w telewizji" - Magdalena Krzpiet - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Impuls.