pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Fenomen ekshibicjonizmu w telewizji

Autor książki:

Magdalena Krzpiet

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Oprawa: miękka
Ilość stron: 168 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788373083868
ISBN: 83-7308-386-3
Data: 2007-06-28
Cena wydawcy: 24.80 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Kiedy w kwietniu 2001 roku program "Big Brother” pojawił się w telewizji, w czasopismach rozpisywano się na temat tego, jakie skutki może mieć jego emisja. Opinie pejoratywne stanowiły zdecydowaną większość. Gdy "narodowa debata” ucichła program "Wielki Brat” doczekał się licznego rodzeństwa. Przedmiotem analizy w prezentowanej publikacji są programy typu reality show oraz talk show. Celem pracy jest próba zrozumienia rosnącej woli obnażania się przed masową publicznością; tego, skąd rodzi się w ludziach gotowość do odsłaniania najciemniejszych zakamarków własnej alkowy. Publikacja zawiera zarówno zagadnienia teoretyczne oscylujące wokół telewizji i programów reality show, jak i analizę dyskursu transkryptowanych programów, takich jak: "Bar”, "Rozmowy w toku”, "Big Brother” i inne. Szczególną wagę Autorka przywiązała do aranżacji całego show, jak i próby zrozumienia motywów skłaniających do uczestniczenia w spektaklach na oczach telewidzów.

Książka "Fenomen ekshibicjonizmu w telewizji" - Magdalena Krzpiet - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Impuls.