pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Fast food dla mózgu, czyli telewizja i okolice. Seria: Media i edukacja

Autor książki:

Piotr T. Nowakowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Maternus Media
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 112 s.
Wymiar: 200×128 mm
EAN: 9788391242971
ISBN: 83-912429-7-8
Data: 2007-04-16
Cena wydawcy: 16.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W ostatnich dziesięcioleciach telewizja odegrała zasadniczą rolę w rewolucji, która dokonała się w dziedzinie środków przekazu. Dla wielu rodzin jest dziś podstawowym źródłem bieżących wiadomości, wiedzy i rozrywki, kształtuje opinie, postawy i system wartości. Zajmuje w naszym życiu nie tylko dużo miejsca, lecz przede wszystkim zajmuje miejsce ważne. Stawia przed nami coraz większe wyzwania. Dlatego konieczne jest, aby posiadać przynajmniej praktyczną wiedzę o wpływie, jaki wywiera na jednostki i społeczeństwo.
Rozważenie wpływu telewizji, zwłaszcza negatywnego, może ustrzec nas samych i innych przed ryzykiem bezkrytycznego pochłaniania ciągu migotliwych obrazów, a w konsekwencji – przed groźbą sterowania przez telewizję naszymi emocjami, myślami oraz czynami. Stąd autor pragnie zachęcić do postawienia sobie pytania o stosunek do telewizyjnej maszyny i pomóc w tworzeniu doń zdrowej relacji. Dzięki temu łatwiej nam będzie dokonać świadomego wyboru miejsca telewizji w naszym życiu.

Książka "Fast food dla mózgu, czyli telewizja i okolice. Seria: Media i edukacja" - Piotr T. Nowakowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Maternus Media. Książka posiada 112 stron i została wydana w 2008 r.