Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324626342 |
ISBN: | 978-83-246-2634-2 |
Data: | 2010-02-08 |
Opis książki:
Ludzie na całym świecie dosłownie oszaleli na punkcie serwisów społecznościowych. Nie mieć konta na jednym z nich to jak popełnić towarzyskie samobójstwo! Swoje konta w takich serwisach mają przecież wielkie gwiazdy filmowe, popularni piosenkarze i znani politycy, lecz również zwykli ludzie, przeciętni Kowalscy, pragnący podzielić się swoim życiem z bliższymi i dalszymi przyjaciółmi oraz zaistnieć w wirtualnej przestrzeni. Do najpopularniejszych portali społecznościowych należy z całą pewnością Facebook, który rozpoczął swoje istnienie jako niewielka inicjatywa pewnego studenta Uniwersytetu Harvarda, aby już po kilku latach stać się największym serwisem tego typu i jedną z najczęściej odwiedzanych witryn na świecie! W chwili oddawania tej książki do druku Facebook miał grubo ponad 300 milionów użytkowników!
"Facebook. Daj się poznać" to książka, dzięki której bezboleśnie wkroczysz w rzeczywistość Facebooka i zaczniesz czerpać wiele przyjemności z jej odwiedzania. Poznasz interfejs serwisu i nauczysz się wykonywać większość niezbędnych działań. Ominiesz rafy, na których rozbijają się początkujący użytkownicy portalu i przez które często zniechęcają się do niego, pozostającmartwymi duszami" Facebooka. Znajdziesz też starych znajomych i poznasz nowych, a ponadto dołączysz do różnych grup i fanklubów. Dowiesz się, do czego służą tablica, wiadomości i czat. Poznasz również możliwości aplikacji oraz funkcje związane ze zdjęciami i materiałami wideo. Zdobędziesz wiedzę na temat tego, jak wykorzystać serwis w promocji biznesu, i przekonasz się, że warto dbać o swoje bezpieczeństwo oraz prywatność publikowanych informacji.
- Interfejs użytkownika serwisu
- Zakładanie konta i definiowanie jego ustawień
- Wyszukiwanie znajomych, grup i stron
- Łączenie się z przyjaciółmi i wymiana informacji
- Używanie aplikacji oferowanych przez serwis
- Korzystanie z multimedialnych możliwości Facebooka
- Komercyjne zastosowania portalu
- Bezpieczeństwo i ochrona prywatności
Książka "Facebook. Daj się poznać" - Łukasz Suma - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2010 r.