pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ewolucja strategii transmedialnych korporacji transnarodowych

Autor książki:

Jan Kreft

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 515 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788373268937
ISBN: 978-83-7326-893-7
Data: 2014-02-12
Cena wydawcy: 49.35 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ewolucja strategii tranmedialnych korporacji transnarodowych to pionierska nie tylko w krajowym wymiarze, rozprawa o zarządzaniu globalnymi podmiotami medialnymi. Dotyczy ona m.in. fundamentalnego wpływu, jaki na rozwój medialnych wywierają użytkownicy mediów, którzy z biernych odbiorców zmieniają się w aktywnych twórców. Ta nowa ich rola oznacza zmianę w stosunkach władzy w mediach i jest podstawowym strategicznym wyzwaniem dla korporacji.

"Autor pokazuje, jak w ostatnich kilkunastu latach powstawały, zmieniały się zarówno wewnątrz, jak i zewnątrz rozwijały się lub upadały transmedialne korporacje transnarodowe, które dzisiaj stanowią już ukształtowaną jakosć przedmiotową i podmiotową w procesie globalnego zarządzania, w którym media odgrywają niezwykle zanczącą rolę."

z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, profesor Uniwersytetu Jagielońskiego

Książka "Ewolucja strategii transmedialnych korporacji transnarodowych" - Jan Kreft - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Książka posiada 515 stron i została wydana w 2012 r.