Ewolucja strategii transmedialnych korporacji transnarodowych
Jan Kreft
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 515 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788373268937 |
ISBN: | 978-83-7326-893-7 |
Data: | 2014-02-12 |
Opis książki:
Ewolucja strategii tranmedialnych korporacji transnarodowych to pionierska nie tylko w krajowym wymiarze, rozprawa o zarządzaniu globalnymi podmiotami medialnymi. Dotyczy ona m.in. fundamentalnego wpływu, jaki na rozwój medialnych wywierają użytkownicy mediów, którzy z biernych odbiorców zmieniają się w aktywnych twórców. Ta nowa ich rola oznacza zmianę w stosunkach władzy w mediach i jest podstawowym strategicznym wyzwaniem dla korporacji.
"Autor pokazuje, jak w ostatnich kilkunastu latach powstawały, zmieniały się zarówno wewnątrz, jak i zewnątrz rozwijały się lub upadały transmedialne korporacje transnarodowe, które dzisiaj stanowią już ukształtowaną jakosć przedmiotową i podmiotową w procesie globalnego zarządzania, w którym media odgrywają niezwykle zanczącą rolę."
z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, profesor Uniwersytetu Jagielońskiego
Książka "Ewolucja strategii transmedialnych korporacji transnarodowych" - Jan Kreft - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Książka posiada 515 stron i została wydana w 2012 r.