pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce. Analiza przypadku TVP i TVN

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 136 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788323338123
ISBN: 978-83-2333-812-3
Data: 2014-12-09
Cena wydawcy: 38.85 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autorka podjęła się teoretycznej, a także empirycznej analizy jednego z głównych tematów w ramach nauki o mediach, ekonomiki mediów oraz zarządzania mediami. Jak dotąd nie można stwierdzić, że występuje dostatecznie wiele opracowań dotyczących zarządzania w obszarze mediów elektronicznych. W dalszym ciągu problematyka ta jest niezbyt często podejmowana przez badaczy mediów, zwłaszcza z uwzględnieniem podstawowej kategorii odbiorczej tych treści, czyli studentów i doktorantów, a także młodych badaczy zajmujących się problematyką funkcjonowania rynku audiowizualnego w naszym kraju. Biorąc pod uwagę wielość wątków tematycznych przedstawionych w książce, można przewidywać, że znajdzie ona wielu czytelników w kręgu naukowców, badaczy i studentów oraz doktorantów reprezentujących środowisko związane ze studiami w zakresie dziennikarstwa i komunikacji społecznej, socjologii, ekonomii mediów oraz zarządzania mediami, Z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJM

Książka "Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce. Analiza przypadku TVP i TVN" - Weronika Świerczyńska-Głownia - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2014 r.

Spis treści:

1. Rynek mediów audiowizualnych
1.1. Rynek zawartości mediów
1.2. Rynek reklamy
1.3. Rynek geograficzny

2. Źródła finansowania nadawców telewizyjnych

3. Publiczny i komercyjny nadawca telewizyjny w Polsce
3.1 Geneza powstania TVP S.A.
3.2. Propozycja zmiany struktury prawnej TVP S.A
3.3. Geneza powstania TVN - ewolucja od TVN Sp. z o.o. do TVN S.A.
3.4. Struktura Grupy ITI (stan na 2004 rok

4. Program jako podstawowy element strategii nadawcy telewizyjnego

5. Determinanty kształtowania oferty programowej
5.1. Uwarunkowania prawne kształtowania oferty programowej
5.1.1. Nadawca publiczny
5.1.2. Nadawca komercyjny
5.2. Koncesja
5.3. Częstotliwość
5.4. Archiwa
5.5. Ramówka TVP
5.6. Ramówka TVN
5.7. Klasyfikacja programów telewizyjnych

6. Kanały tematyczne jako element strategii rynkowej
6.1. Kanały tematyczne TVP S.A.
6.1.1. TVP Kultura
6.1.2. TVP Sport
6.1.3. TVP Seriale
6.1.4. TVP Historia
6.1.5. TVP3 / TVP Regionalna
6.1.6. TVP Info
6.1.7. TVP Polonia
6.1.8. Biełsat TV
6.2. Kanały tematyczne TVN
6.2.1. TVN24
6.2.2. TVN7
6.2.3. TVN Meteo
6 Spis treści
6.2.4. TVN Turbo
6.2.5. International TVN (ITVN)
6.2.6. TVN Style
6.2.7. TVN CNBC

7. Redefinicja rynku audiowizualnego
7.1. Proces cyfryzacji w Polsce
7.2. Nowe realia na rynku mediów
7.3. Ewolucja w kierunku opłat za usługi

Zakończenie
Bibliografia
Spis schematów